Safari!


Hej mina kära. Kom precis hem i från Gymmet. Vart där och vart med på Body pump pass, sen blev det även lite på gymmet efteråt. sen va jag helt slutkörd. På vägen hem mellan Grästorp och vara så såg jag nånting på åkern. Såg ut som stora brunnar först på långt håll. men sen så såg jag att det rörde på sig och det var hur mycket som helt. Det var massa Vildsvin. Minst 30 stycken som sparng ute på åkern & satan i gatan vad stora dem är , sen hade dem med sig massa ungar med som sprang jämte. Jätte söta! När jag åkt en bit så bromsade bilen framför mig och jag tänkte " Vad gör Idioten! " Men sen såg jag ett litet Råddjur som sprang längst vägen och rätt in i staketet som ligger vid vägen. Flera gånger hoppade han rätt in i det och sen över vägen och in i de igen. Stackarn! Jag ville hoppa ur bilen och ta med mig råddjuret hem. Eller iaf hjälpa han in i skogen. Ja, sen har jag sett massa vita Råddjur med. Så det var rena safarit på vägen hem med massa djurhändelser. Haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen äta nånting.
Pöss.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv. haha eller hur :)

2009-05-05 @ 14:35:15
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0