Rastlös.


Klockan är snart tolv och jag är rastlös. Duschade precis, alltid gött att sova nyduschad. Grabbsen har åkt till stadt för en stund sen. Men jag ville ju inte följa med så får ju faktis skylla mig själv att jag nu sitter här och har tråkigt. Men vad begär man när kl är 23:48. Sitter nu och väntar på att christoffer skall komma och lämna nyckeln till andreas bil sen blir det nog att duna ner sig i sängen, Läsa min bok och sen försöka sova.

I morgon blir det morgon promenad med Mariella. Varje Lördag morgon gör vi detta. Bra start på dagen.
senare på kvällen skall jag ladda min kväll med Vin och Ladies night.
Fått fri biljett nu. Walla !

Ne, God natt på er.

Kommentarer
Postat av: lisa

*) otorligt!

nej men tackar :) sött va dig! detsamma

2009-05-09 @ 13:31:50
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0