Miss F ,


Hej. Sitter nu hemma hos min kära Pappa som håller på och grejar för fult för tv inte funkar, sen dör internet & allt vad det är så lite svärord hit & dit hör man allt. så bäst man är snabbt medans det funkar, haha.
 Min dag idag har inte vart så intressant, steg upp klockan 6 för att börja jobba kl 7 , sen hem vid 3 , åkte till affären och sen hämtade jag andreas på jobbet. Även betalat underbara räkningar idag så nu är man nästan luspank igen. suck!

Men i morgon blir det Ikea , Lovley! På Lördag skall vi även till Trollis för att köpa oss en ny platt tv. Äntligen, säger jag bara. så jäkla trött på våran tv nu. Kanske kommer hem med ett & annat klädesplagg med (: & på kvällen kanske det blir säsongsavslutning på Kronan, får se. Nånting vill man ju hitta på när det är helg & allt.

Näe , nu stampar pappa i golvet för han vill greja vidare.
Ha det bäst , Puss.


Så här jätte sleten ser jag ut just nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0