Live your life.


Hej igen. senast jag skrev så har jag snytit upp nästan en hel pappersrulle, ätit fiskpinnar & försökt göra en adreass ändring som vägrar att fungera. så det får bli en annan dag då. Jag är lite less på vädret. Dem sa igår att det skulle bli upp emot 20 grader och sol idag. Det ända jag ser är moln så långt ögat når & det är svinkallt :\
Jaja. sommaren är inte slut än som tur är , den har ju precis börjar :)

Jag skulle behöva träna egentligen. Va änna längesen nu. Men får bli när jag kan andas riktigt. eftersom jag blir anfådd av att bara cykla till Mamma & det är inte långt kan ja säga er , haha. Men sen blir det träna till beatchen 09.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0