Kallt.


uch, vad det är kallt ute idag. blåser som bara den :\ Men idag kommer min kära vän Jeanette hit. Kommer bli superskoj. Har inte sett henne sen i julas tror jag ? eller så kanske det var ännu senare. pga av att hon bor i Stockholm och kommer nästan aldrig hit ner & jag får aldrig tummen ur röva och åka upp heller. Men idag så :) Det blir väl att vi tar oss en promenad och pratar om allt mellan himel & jord. Senare idag skall jag packa lite till , sen blir det träning. Corepass idag!


Det är tal om Kronan på Lördag. Ladies night. Va sugen på't först. Är iof än, tills jag såg mitt konto. Jag är Luspank just nu och måste prioritera lite & lägga pengarna på sånt som är lite viktigare. Men om jag får fixat en fribiljett är jag me med en gång. Men jag sviker då aldrig en Förfest! Så det kanske blir lite stripptees i slutet ändå (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0