I'm back , nästan ..

Heeej mina kära (: sitter hos Pappa nu, så passar på att kolla internet lite .. Jösses vad det händer mycket bara på 3 dagar. men kul att läsa alla bloggar och kika runt lite igen. Flytten gick mega bra. Va väldigt svettigt och jobbigt, kände allt lite träningsvärk på söndagen. haha. Igår blev det en tripp till skara. handlade lite Gardinstänger och Gardiner..  börjar få ordning på det mesta nu. orkar dock inte greja så mycket ny för jag är as fökyld, feber och ögonen rinner konstant. Det tar verkligen på mina krafter .. Menmen det blir nog sket snöggt när det är färdigt. Ikea på Fredag med efter jobbet. Big love to Ikea. älskar det stället ,


Saknar mitt internet. dagarna är långtråkiga utan min dator. Tänk vad internet förändrar ens liv.
Ringde idag till Telia & det kommer att ta runt 8 dagar. segt. Tur att Mamma & Pappa inte bor så långt bort så jag kan kolla då & då vad som händer (;

Ha det bäst sålänge.
Puss Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0