Helg.


Hej. Hann aldrig skriva ett inlägg igår, hade dock inget intressant att berätta ändå. Men efter träningen så åkte jag förbi Pappa en sväng. sen hem, slängde i mig lite frukt och fil sen åkte vi till oscar för att kolla Hockey ! Bra match. sverige vann ju och idag är det semi final mot kanada. Hun' försöker även locka med mig till stadt ikväll. Men njäe. Finns nog inget drygare och tråkigare ställe än stadt. Går hällre på Kronan om jag får välja. Så kanske blir det ändå i morgon. Hacka på? :)

Just nu väntar jag på att Adele ska komma hem så vi kan gå ut och gå en långpromenad sen.
deffen är igång. Får se hur länge jag står ut. Jag är inte så insatt i det där och är alldeles för kär i godis.
But I tryyyyyyyyyyyy.

HarebraHarebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0