Headpain.


Idag mår jag som man förtjänar. Vaknade med världens huvudvärk och i gentäpt snock fylld med pollen. Sen fick jag åka till Nbro och hämta Hun & oscar som blev kvar hos Daniel i natt. Gårdagen va väldigt rolig. Hela gänget spelade brännboll och så hade vi våran lilla överrasknings sextripp i skogen. Sen blev det så klart massa med grogg & vin. alldeles för mkt vin känner jag idag. Men va hemma runt 3 snåret och då somnade jag som en stock. Glömmde dock kameran igår. så hoppas på att någon snäll människa kan skicka lite kort till mig någondag. Lyckad kväll!


Nu har jag precis ätit en halv Pizza och skall snart lägga mig i sängen och sova lite. Ikväll blir en lugn kväll med Robinsson och mysa ner sig i soffan. För i morgon är det 10 timmars jobb som gäller.

NU , sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0