Have you ever seen the rain.


Gomorgon, förmiddad. Mullet idag & regn i luften så då blir det väl en innedag. Kanske får gjort lite här hemma för en gångs skull utan att behöva gå ut sen för jag får dåligt samvete för jag sitter inne hela dagarna. Kanske tillomed kan ta tag i lite packning idag. För nu är det bara två veckor kvar sen skall vi flytta. Gött att slippa behöva ta all packning på en gång. Måste bara skaffa mig lite banankartonger först.
annars blir det en lugn dag. Har inte planerat nånting. Vet att Jeanette är hemma & kanske skall träffa henne om hon kan idag. Var väääääldigt längesen vi sågs. Skall slå en plinga till henne nu.


Kommentarer
Postat av: Natalie.R

HAHA eller hur! skulle göra mycket för att få ha den i sommar ;D

2009-05-06 @ 14:58:42
URL: http://makingdifference.blogg.se/
Postat av: Natalie.R

Frida! ska vi dra till kronan på löördag eller? :D Lisa ville nog följa med också tror jag :)

2009-05-06 @ 21:22:28
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0