GOD MORGON.


Häy. Uppe hyfstat tidigt idag för snart kommer Cassanda hit idag runt halv 11. Jag skall göra "test" balfrisyr på henne idag som hon skall ha på sin bal sen. Blir roligt att man får äran att göra den. Så bäst att testa lite innan eftersom jag aldrig gjort det förut. Men det skall nog inte va så svårt? Kanske lägger ut en bild sen. Sen efter det så blir det att åka iväg snabbt som tusan till skolan för att få en ny uppgift. Kom aldrig dit förra veckan så behöver komma igång lite igen. annars lär jag aldrig bli klar. sen vidare till Papi. Han skall beställa på Ellos idag så skall lämna en katalog och säga vad jag vill ha. Pappa betalar det så då tackar man ju inte Nej till att beställa något (:


Igår föresten va Jag & adde på Gymmet. Pumpade muskler som bara den & skall beställa biff pulver har vi bestämt. Så nu skall vi få magrutor och slå grabbsen i möööskler, haha. Dit på onsdag igen och träna lite.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, när jag läste biffpulver så tänkte jag automatiskt på.. ja.. pulver som smakar biff x' och så tänkte jag "vad tusan ska dom ha DET till?". hahaha.



svar; så lite så :*

2009-05-12 @ 16:40:10
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Adele

jävlar vad vi pumpar frido :D

2009-05-13 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0