FriiiiiidaY.


Hejhej. Vaknade för en stund sen av att telefonen ringde & världens ont i halsen. Gillar inte att svara i telefon när man precis vaknat, hes & torr i käften. Men eftersom det var jobbet så var jag tvungen att svara. Dem underade om jag kunde jobba i morgon 7-17. Så de va bara att säga Ja. Då blir det ingen Tripp till Trollhättan i morgon. snyft! Men får se om jag får med mig Hun' dit idag ist, vill ju köpa mig nånting nytt, Lite sommrigt. Det är ju trots allt sommarparty på Kronan i morgon ^^

Igår föresten så va jag ju på mitt nya jobb och gick breve. Gick galant! & det verkar super skoj. Även fast vi inte gjorde så mycket igår kväll, för det är väldigt lugnt på kvällarna. Så de va det ändå rätt roligt & mysigt att va där. Där kommer jag att trivas tror ja (:

Jaja. Nu ska jag slänga i tvätt i tvättmaskinen sen blir det promenad.
Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0