Före i tiden.


Jag hänger inte med i tiden. Jag tror stenhårt att det är mitt i veckan nu, fast det bara är måndag. Det kanske beror på att jag är inte van att festa på en Fredag. Va bakfull på en Lördag som kändes precis som söndag och sen jobba på Söndag. Ja menar. Man brukar inte jobba på söndagar så därför va det en måndag för mig igår. Så man blir lite depp när det bara är måndag idag. Jag virrar till det lite. men ibland är inte hjärnan med riktigt. Så nu har jag en hel tråkig vecka framför mig. Men en sak som är rolig det är att jag börjar mitt nya jobb i morgon (: Hallelulija.

Nu blir det promenix om jag nu kommer ut, för ja är väldigt seg idag. Jämt kanske.

Kommentarer
Postat av: caroline

ja det är det alltid. fin blogg :)

2009-05-04 @ 16:54:33
URL: http://confashion.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; haha, tack så jättemycket :' :*

2009-05-04 @ 17:26:24
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0