:\


Igår skulle jag färga håret sa jag ju. I mitt huvud skulle det bli bra. Men jag ser ut som en eldfluga eller kyckling som springer omkring och bländar alla med mitt hår. Det är verkligen knallblont, gult, Ja jag vet inte vad. Jag blev inte nöjd iallafall. Alla andra säger att det är jätte fint. Men innersinne gråter jag för jag skäms så. Jag är nog helt enkelt inte van att ha så ljust hår, speciellt inte i hårbotten. Lite utväxt så kanske allt blir bra. Oj, vilket lång inlägg det blev om mitt hår. Haha.



Skall snart hoppa in i duschen och i hopp med lite silvershampoo hoppas att det blir bättre. sen ta en tripp till systemet och ladda inför ikväll. Kommer bli skoj! Fint väder me. & Jag vill sola. Men vart liksom? uch. Flytta aldrig till Lägenhet utan balkong. Dusch vare ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0