where is the sun?


Idag mår jag faktis prima ballerina , dock lite trött än men det var ingen lång varig förkylning och det var skönt det!
Igår jobbade jag som sagt en stund. Ingen höjdare , riktigt segt att stå där bara några timmar. Fick ringa till en hel del människor och säga att det var inställt, men sen stod jag mest och glodde & vissa människor glodde på mig. Uch! I slutet fick jag tränat lite. Jäklar vilken dårlig kondis man har när man är förkyld , efter 10 minuter flåsade jag som en trött hund.
När jag kom hem igår ville jag så gärna ha tunnbröd , Gick till affären och köpte på mig det och gott pålägg. Då var swedbank ur funktion så varken kort eller automaten funkde. Typiskt! Inget tunnbröd, fick bli knäckemacka i stället som jag typ levt på denna veckan.

... & nu blir det underbart pluggade. yey !
Inte alls sugen , men måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0