Trött på't.


Glöm det jag sa om diskmaskinen förut. Att det var gött att den funkar igen och att vi stått och diskat helt i onödan. Jag får fortsätta med det! Diskmaskinen funkar och det kommer in vatten som det ska. Men förut när jag kom ut i köket var det ett hav med vatten på golvet och det bara spruta ut ur diskmaskinen. Jag visste inte om jag skulle skratta eller börja gråta när jag såg allt vatten ligga överallt. Så det var bara och hämta ett antal handdukar och börja torka , sen fick jag sätta hinkar vid sidan av den så allt vatten kunde rinna ner där i, samtidigt som jag fick torka & torka och det tog aldrig slut. Helvete! Nu är jag helt slut efter allt spring och torkande och hoppas Hun' kommer hem fort från jobbet så vi kan laga god mat. Jag förtjänar god mat idag. Jag är glad att vi ska flytta snart, Ni förstår inte hur mkt jag länkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0