TODELOOO.


Sitter här och dricker en Hallon/blåbärs smootie. Mega gott! Har även fått ringt till våran hyresvärd och sagt till om vårat förbannade avlopp. Så dom kommer hit och fixar det på onsdag :) Sa även att våran diskmaskin inte funkade. Trodde jag ja? Den har inte funkat. Det har inte kommit in något vatten i den och förut testade jag den & den funkar ju galant. Här har man stått och diskat förhand i flera veckor så funkar den. Phu!

Jaja. Idag blir det lugna bullar. Laga god mat sen, Vi har ju faktis en jäkla massa mat nu. Nu skall jag tjocka till mig.
Även lägga ut lite saker på blocket. Men kanske finns någon som läser min blogg som vill köpa en sådan här Ekbyrå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0