Today its Friday.


Ännu en vecka som gått och jag har inte gjort nånting! Helg har jag varje dag. Det ända som skiljer veckorna från helger är att Hun' sover kvar i sängen på morgonen , den är inte tom och att det händer lite mer "partaj" på helgerna än på veckorna.

Så idag skall jag jobba en stund. sen ikväll va med min älskade vän Mariella , Göra hårinpackning och kolla Let's dance.
Myskväll. I morgon är det kronan. Men vet ej om jag skall dit än. Inte riktigt bestämmt mig , inte fått nån bra motivation att gå dit. Bestämmer mig förmodligen i morgon. Någon annan som ska dit som läser min blogg? Som man puscha på mig att de kommer bli skoj! Lite sugen på Vin är jag allt.

Nu ska jag diska. Köss,

Kommentarer
Postat av: Carro

Jasså:D? Jaa det ska faktiskt bli riktigt kul att jobba på liseberg, verkar vara en hel del goa ungdomar och trevligt folk! :D

2009-03-13 @ 13:00:58
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0