The house.


Va och träna förut. Gött gött ! och riktigt varm blev jag med. sen efter träning åkte vi för att kolla på huset. Hur snyggt som helst inuti. Så förmodligen blir det att vi flyttar dit. Hoppas bara vi får bort våran lägenhet så fort som möjligt! Men köket gillar jag mest, barbänk och öppet. Då blir det mycket bada i sommar kan ja löva (;

I morgon blir det en tripp till Göteborg med Natalie. så skall packa lite fula kläder nu som jag skall ha med mig dit. Men vad liksom? Jag har inte köpt ett ända vettigt nytt plagg på över 5 månader. Suck! allt åt räkningar.
Men det skall det bli ändring på nu.


Old pics.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så fint hår ni hade! :D

2009-03-26 @ 18:07:39
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0