sweet home.


Nu är jag hemma från min lilla tripp idag och work. Åkte till Lidköping förut. Kollade omkring i affärer , blev lite ledsen för jag är luspank och inte kunde köpa allt jag kollade på. Men jag fick köpt mig ett slappt linne iallafall och ett par nya örhängen. Sen var Frida glad :) Kollade omkring lite mer , men sen åkte jag hemåt. Jäkligt tråkigt att kolla omkring i affärer helt själv! Sen åkte jag och jobbade någon timme och nu är jag hemma igen. Precis duschat. Det var skönt det!
Skall bege mig till Tumleberg nu där Hun' håller hus.


Inget märkvärdig , Med det var soft !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnosen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 12:13:16
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0