Stadt.


Blev stadt igår. Förfest hos Alex med andreas och oscar. Kan ju inte påstå att jag är ett big fans att stadt, men Björn Rosenström var där och det gillar vi ! Inte för det blev så mycket kollade på han. För folk är galna. Hoppar, flyger omkring, vinglar, Jag hatar folk som knör och knuffas. Men hade en hyffsat rolig kväll ändå. alltid roligt att få komma ut lite. Vid 02:25 tiden tog vi bussen hem. Sen somnade jag som en gris. Mår faktis bra idag och det är jag glad över när man kollar på Hun' som ligger halvdöd i soffan. Stackarn!

Ska jag göra idag då;
Hockey sen i Tumleberg.
Grilla, om det inte bara va fyllesnack (;
Kolla på Robinsson och ha en lugn kväll.
Upp och jobba i morgon 7-16.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0