Söndag kväll.


Då sitter man här igen .. Kollade innebanndyn förut och Vara vann över Grästorp med 11-4. Alltid trevligt att kolla på lite sport på söndagarna. Man har ju inget bättre för sig ändå. Sen blev de simpel mat. Spagetthi och köttfärssås, Men det är mega gott , de skulle man kunna äta fem dar i veckan. Fast i morgon skall jag börja min nyttiga vecka igen. Så då blir det Tonfisk/räkor och sallad & rostad majs som jag sitter och proppar i mig nu. Det borde alla testa att äta, Hur gott som helst och lite nyttigare än godis och skadar inte att små äta då&då :)



Nu blir det dusch sen skall jag dricka Te , käka majs och kolla på Parlamentet sen beck!
Pyss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0