Seg kväll.


Klockan är 23:09 och jag är redan trött. Sov trött , mina ögon faller ihop hela tiden. Men hur roligt är det att gå och lägga sig klockan 23:30 på en helg? Jag kanske är trött för jag är ensam hemma. Ingen att prata med plus att vi smällt i oss pizza idag. Efter jobbet förut så tränade jag en stund , brännde massa kalorier och när jag kommer hem slänger jag i mig pizza. Lyckat! Får bli hård träning längre fram. För just nu älskar jag mat alldeles för mycket för att kunna dra ner på't. Ska ju trots allt inte till beatchen fören i september (;

Nu ska ja kolla klart på Samantha och sen sova.
Natti ,

Kommentarer
Postat av: natalie [md]

nej jag ska jobba ikväll :( är så jävla sugen på att gå ut, men det får bli en annan helg istället :)

2009-03-14 @ 11:44:21
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0