Pepp/depp.


Hade väldigt tråkigt förut när Hun' kom hem. Han är ju inte direkt en energi människa alltid. Så jag åkte till gymmet en sväng. Körde slut på mig helt. Jag svettades tillomed så det rann när jag var på gymmet. Det brukar jag inte göra. Så det var väl ett bra tecken att jag faktis körde bra denna gången. På vägen hem tänkte jag alldeles för mycket. Inte bra att åka bil själv och lyssna på musik. Man tänker , man tänker för mycket. Så jag blev lite depp! Fortfarande depp.
Pengar , pengar , pengar. Varför förstör du våra liv?

Skall ta mig en promenad till affären nu , se om jag hittar något gott jag kan äta idag. Förmodligen blir det Paj. Mexiko paj! Mums. Inte ens en middag på en Fredagskväll kunnde du unna mig?



Nu ringer Adéle , Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0