Model house.


Ja, då var man hemmkommen från en hel dag i Göteborg. Gick upp 7 i morse , för att sen åka med buss till natalie. Va där en stund, sen åkte vi vidare till Trollhättan för att ta tåget till Götet. Väl framme, käkade vi lite lunch och kollade lite i affärer. Sen gick vi till Model house där vi blev sminkade och fixade håret. Sen va det dags för plåtning. I början va man lite ovan och alla kort gick åt helvete. Men sen blev väl ett, kanske två bra. Men jag blev faktis inte nöjd med ett ända. Inte så där, Wow. Det koret va verkligen skit snyggt. Utan det var lite mer en besvikelse & korten kunde kvitta. Lee männska, Le! Men eftersom vi hade ett Gratis kort var så tog jag ju självklart ett ändå :) Inte det roligaste koret i helhet, men det jag blev mest nöjd med.
sen blev det lite mer affärkikande tills det var dags att åka hem. Riktigt skönt och jäklar va trött & hungrig jag var på vägen hem. Så nu har jag precis släng i mig en Paj, coca cola och en mars.

Tack natalie för en toppen dag.



Vi tog oss en tripp till djungeln med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0