Melodifestivalen.


Kom precis hem ifrån mina svärföräldrar d; Kollat hockey bla. sen drog vi hemåt , va tvungen att äta. Inte ätit nånting på hela dagen så jag va rätt hungrig. Men det blev en flötig pizza. Mest för att det går fort och enkelt. Jag åt tillomed upp hela. Första gången jag äter upp en hel pizza. Tro det eller ej , men min magsäck är inte så stor när det gäller mat. Men idag så slank den ner minsann. Så snart ska jag bänka mig framför tvn och kolla melodi. Själv! Jaja , vad gör man? Jag börjar bli van.

Vill hitta på nånting idag egentligen. Trubadur på calzone kanske hade vart nåt?
Fast nu har jag ingen bil , så ganska kört ändå.

Nu börjar det , Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0