Lunch.


Idag när jag vaknade skurade jag golven. Pågrund av att min Mamma inte skulle klaga på hur sketna golv jag har. Sen pluggade jag. Blev trött i huvudet och slumrade till en stund på soffan. Sen plingade det på dörren och det var Mamma och Ubbe. Vi gick till Bistro ( Kinaresturang) & käkade lunch. Jag var dock inte hungrig så det blev bara en liten sket paj för min del och en massa sallad & annanas. Men smakande såklart på min mammas goa wok. Sen visade jag Mamma&ubbe Bakgården , där vi strök omkring länge och kollade på allt fint.

Nu är jag trött som bara den och funderar på att dra en film och vila magen en stund. Men måste plugga! uuuh.
Ikväll blir det Promenix också med Mariella. Nice, nice.
Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0