Lördagens bravader.


Igår var vi på kalas som sagt i Kungälv. Det var mycket trevligt & roligt att träffa alla. Maten var underbar. Det var olika små rätter man kunde välja mellan och grönsallad till detta. & Brödet andreas Farmor bakat var en favorit. Sen avslutades de tårta såklart och bullar , kaffe osv. Vid halv 5 tiden åkte vi hemåt , Va hemma vid 6 ungefär. Då var jag jätte trött. Orkande knappt hålla uppe ögonen och jag tänkte skita i kronan och förfesten helt. Jag va verkligen inte sugen alls längre, ville bara va hemma och mysa ner mig i soffan. Men efter att fått vila lite så gick jag på förfest ändå hemma hos Mariella. Där det var en del folk. Alltid lika trevligt :) Sen fick jag en fribiljett av Marre så det var anledningen till att jag gick in en stund på kronan. Men hade jätte roligt , som alltid! Har nog aldrig dansat så mycket som jag dansade igår med Chatrine eller skrattat.
Victoria silversteth' showen va väl sådär. Men man blev ju motiverad att börja hårdträna till sommar nu iallafall d;


NU skall jag göra i ordning mig lite , sen skall jag kolla på älsko som spelar innebanndy match idag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0