Lördag!



Tog en skön sov morgon idag. Låg kvar i sägen en lång stund efter jag vaknat , Läste lite och sen gick jag upp och gjorde sällskap med älsk vid tvn. Nu spelar han NHL , kul! Så jag sitter här och fördriver tiden lite. Idag blir det som sagt hockey. Först kolla Frölunda lite och sen älskade Färjestad. Heja, heja! Finns inte så mycket annat att göra denna Lördag. Nästan alla andra av my friends är i Stockholm nu och ska kolla på Metallica. Jag vill också! eller bara dra till stockholm och luffa omkring och kolla på allt. Någon som har lust att göra mig sällskap?

Nu ska jag duscha, Sen äta lite frukost.




Kommentarer
Postat av: natalie

det hade fan inte vart fel att dra till stockholm asså.. :D

2009-03-07 @ 14:10:25
URL: http://makingdifference.blogg.se/
Postat av: mmikaelaa

fin blogg du har (:

2009-03-07 @ 16:24:10
URL: http://www.mmmikaelaahlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0