Kuuukelickue.


Kuuuckelikue Ja. Det var en regel vi hade vid ölspelet vid gårdagens bravader. Hamnade hemma hos Sara på förfest. Där Mariella, adde, natalie & henke var. Blev ölspelet och massa musik av DJ experten adele som inte kunde låta bli att pilla på datorn (; Senare kom även andreas & simon och gjorde oss sällskap. Mer ölspel och massa vimmelbilder, haha. Drog vidare till kronan vid halv 12 tiden. kronan va sådär, men kul hade jag ju. Tror jag? Sen raggade jag burgare och gick hem och somnade som en stock. I morse var jag i stort sett död. men lyckades ändå sova till 12. Sen kom jag på att det var sommar tid och klockan blev genast ett. Göttans, Mindre tråkig söndag. Men Jag&Hun har vart på willys i Trollhättan idag och storhandlat. Sen kom bakfyllan igen, pang sa're.
Pics änna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0