Kass.


Hej igen. Hitills har jag vart ute och gått , sen tog jag mig en cykel tur också. Hämtade bilden osv. Riktigt skönt väder ute, första gången på länge man svettades när man satte sig i bilen. sen skulle jag handla lite mat. Jag är verkligen kass på att köpa nyttig och billig mat som man bara kan slänga i sig lite fort. Så köpte Brämhulst juice Apelsin/Jordgubb och en Tonfiskburk. Det är min middag idag, Tonfisk och juice. Men blir ju mat på worken sen, så lite mer i magen får jag allt.

Har ett annat promlem med. Min mage är jämt svullen och uppblåst! I hate it. Men det är tydligen vanligt bland tjejor läste jag igår , när jag läste om tips på vad man kan äta för att den inte skall vara det hela tiden. Sjukt jobbigt. På morgon är den platt och fin. Sen räcker det att jag äter nåt liten så blir den uppsvullen! Tips? Någon som kanske har en likadan mage som jag? Jeje, eller så är det bara att inse att man har fettvalkar på den. Godisförbud.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0