Jag väntar ...


Uch. När jag gick upp i morse och kollade ut kände jag för att gå och lägga mig igen och vakna upp när den riktiga våren kommit. Snö? Om det inte är någon snö på Julafton. Så behöver det inte va någon snö nu heller.
Menmen.. Fredag idag och det gillar vi. Bästa dagen på hela veckan, förutom söndagar. Idag blir det hemmakvällsmys. Kolla Let's dance finalen, käka gott. Men det är även after work på kronan. Det är alltid trevligt det också. Men njäe, Tror jag sparar dom slantarna till slagerkvällen i morgon. då blir det rajtantajtan d;

Klockan är inte ens 11? tröktrök. Ska nog sy min klänning idag och färga min stakars utväxt.
Köss.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Här börjar faktiskt snön att vara borta snart x)



Rösta förresten gärna i outfit tävlingen på min blogg! :D

2009-03-27 @ 19:38:47
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0