I'm outta time.


Ny vecka, nya funderingar, nya beslut. I natt har jag sovit min bästa natt på länge & igår somnade jag på direkten jag la mig i sängen. Jag brukar för det mesta ligga vaken i några timmar innan jag somnar. Men inte igår, sen sov jag hela natten utan att vakna en ända gång. Såna nätter är bra dom.

Snart ska jag åka hem till Mamma och käka våfflor. Det är väl våffeldagen snart? I morgon kanske. Vet bara att det är någon dag eller om det redan vart. Men våfflor är mumma de i små mängder. SEN äre jobb som gäller. 15:45-21:45.
Köss.



Kommentarer
Postat av: natalie [md]

våfflor, mums :) Frida, vad ska du göra på onsdag? jag har blivit bjuden till modelhouse i göteborg och får en gratis makeup plus fotografering för mig och en till. tänkte om du ville hänga på? :) vi får en bild gratis var:)

2009-03-23 @ 14:51:44
URL: http://makingdifference.blogg.se/
Postat av: natalie [md]

vad kul! :D men vi kan prata mer imorn då:)

2009-03-23 @ 16:00:27
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0