Hemkommen.


Kom precis hem i från Skara. Vart där med Christer , Käthe och Fredrik. Eftersom det inte blev någon skara för våran del i Fredags så ringde Käthe i morse och frågade om jag ville åka med. Eftersom andreas inte är hemma så kunde jag lika gärna följa med och umgås med hans familj istället! Först intog vi Mcdonals så man orkar shoppa mera (; Sen Jysk , Jula och sist överskottsbolaget. Det är kul att gå omkring där inne och bara kolla på alltid. Själv köpte jag bara värmeljus.

Men nu är jag hemma iallafall men skall åka iväg lika fort igen. släng i mig en skål med fil & flingor precis innan jag ska iväg och träna på gymmet lite. Sen ska jag hälsa på min Pappa. Längesen nu!
kanske skriver ikväll igen när jag kommit hem. Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en underbar dag söt! :)



Kram

/linnéa

2009-03-08 @ 17:16:58
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0