Händelserik natt.


Ja , det kan jag lova att det har varit ! Vet inte riktigt vart man skall börja. Förfesten va skoj. Adde och Petronella kom runt 8 tiden. sen gick vi till Mariella , där vi körde Sanning och konsekvens ett gäng. Alltid lika skoj. Stripp time blev det med när pöjkarna skulle byta kläder med varann. Sen blev det kronan. Sent som vi kom , så gick kvällen väldigt fort, nästan för fort. Men roligt hade jag iallafall. SEN, började det händelserika. Haha! Man måste uppleva det för att fatta , men efteråt är det lite komiskt och man kan ingt annat än å skratta. Men det innehöll blandannat. Rajtantajtan i soffan , Jag och Petronella satt i köket käkade chips och väntade. Snefylla, Överkörd av en bil, Mina tår är krossade. ännu mer chips, sovit 2 timmar, BAKFYLLEÅNGEST. skratt.
Ja , ni fattar inte så mycket , men en sjukt roligt och jobbig kväll.


Så här ser det ut på golvet när Adele och Petronella hälsar på.

Kommentarer
Postat av: Adele

hahahahah, herregud. Av bilden ovan får jag ju ännu mer dåligt samvete! Hahaha, din natt var ju fruktansvärt händelserik, måste gottgöra dig stumpan (: chips chips chips // AD

2009-03-16 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0