Grilltime.


Idag invigde vi grillen hemma hos orre. Gör gött. Grillat kött , potatissallad med vitlök och någon stark hemmagjord vitlöksås till som oscar rört ihop. Underbart gott! Kastade även pil och lekte nån cp lek. Jag vann, eller kanske inte. Efter maten blev vi trötta. Så jag och Hun' åkte vidare till hans föräldrar. Där jag satt i solen och kollade på när andreas tvättade bilen. Sen frös jag. Jag fryser konstant. Jag är en kallmänniska av mig. Den ända gången jag inte fryser det är när man är i utlandet i 40 grader, eller våran lägenhet en varm sommardag. Nog om det, snart äre Robinsson och jag har laddat med lite godis och isvatten.

Föresten, I veckan skall vi kolla på hus som vi kanske skall hyra. Hur underbart är inte det?
Om jag nu vill flytta från vara :'( Jag har lite beslutångest. Jag gillar vara!

Kommentarer
Postat av: linnda

Kul! Vart ligger huse? :)

2009-03-24 @ 15:31:26
URL: http://linndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0