Förbannad!


... Ja , det blir jag när jag kollar på vissa dokumentärer på tvn. Som den som är just nu. Fallet om Mimmi. Som belv helt förstörd efter sin operation pga att inte en överläkare kunde komma och hjälpa ST läkaren. Jag blir så arg!
Någon mer som kollar på den föresten?

Förut åkte jag till gymmet en sväng. Blev inte lika mycket träning idag , mest tjöt med mamma min. Men lite tränat fick jag iaf.
Sen när jag kom hem gjorde jag en Räksallad med kokta ägg till. Mums! Inget onyttigt här inte. Men Hun' är nog trött på min kanin mat nu. Han vill ju ha fett och flöt , medans jag kan äta sallad hela veckan lång. Sen har det bara vart tv, så skall fortsätta och kolla på kalla fakta nu! Sen blir det ju Parlamentet , Beck. Toppen söndag!



Bäste Gunvald Larsson. snyggve d;

Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0