Bombnerslag.


Va precis nere i tvättstungan och slängde i två maskiner. Bomb nerslag i tvättkorgen , låg tillomed massa på golvet!
skall även ta hand om våran hög med disk. Och skura vårat fläkiga golv. Ja , man kan tro att jag bor i en svinstia. & ibland undrar jag om jag inte gör det? Jag vill ha en händig man. Hur lär man en kille att tvätta? Jeje.

Fick precis sålt min balklänning med. Då var den borta och några tusen rikare. Hurra!
så det skall jag fira med att gå till affären snart och handla massa god mat. Skall göra en supermiddag idag.

Kiss.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så mycket : ) jo precis dom läser ju ändå:) otroligt ! hehe

2009-03-10 @ 12:35:16
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0