Body shop.


Någon mer än jag som älskar dessa body butter från body shop?


Dem doftar underbart och man blir silkeslen. absolut en favvo. Nyheten är Hallon, den skall jag minsann köpa mig någon dag.

Tisdag idag då. Idag har jag jobbat , 3 timmar dock. Tvättat , duschat. Skall Ringa the boss snart och säga hur många procent jag vill jobba. Funderar på 100% , Jag kommer inte ha någon fritid. Men det är ju pengarna som lockar.
Träning ikväll, sen kolla hus. Ringa på en lägenhet!
Kortfattat , men orkar inte skriva just nu.

Kommentarer
Postat av: malin

har haft grapefrukt och nu har jag cocos :) har dem fått in hallon? spännande! Själv har jag sett att dom fått in körsbär :) älskar dem!

2009-03-25 @ 16:09:59
URL: http://smurfette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0