090309


Hoppas det är lika soligt hela veckan. Då skall jag ta mig en tripp till Trollhättan , Lidköping eller Alingsås på Torsdag I think. Natalie äru på , om det blir torsdag? Vi skall ta oss en lekar dag , haha. Eftersom vi för det mesta bara träffas på fyllan.

Tog mig en promenad förut , riktigt skönt ! Gick även till den nya affären som öppnade för ett tag sen. Bakgården heter den , massa fina saker där inne. Jag blev kär! sen blev der räksallad när jag kom hem. Skall ta tag i disken nu sen slappa i soffan och vänta på att Älsk ska komma hem ♥


Kommentarer
Postat av: natalie [md]

kan hända att jag jobbar på torsdag, men annars är jag på :)

2009-03-09 @ 15:27:20
URL: http://makingdifference.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: fy fan.. måste faktiskt göra ont.. haha!:)



tack så mycket:) designen är nice men ja skriver inget vettigt i den haha!:)

2009-03-10 @ 12:04:46
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0