Wendsday.


Veckorna går & jag saknar mitt internet. Men på Fredag kommer det för hoppningsvis. Har massa bilder att visa er. Både på huset , fest & nya kläder jag köpt. Very nice!
Denna veckan har jag bara jobbat i stort sett , tränat & solat. speciellt i måndags. Herrejävlar vad varmt det var den dagen, då är det skönt att man har ån så nära. Jag bada tyvärr inte. Men adele hoppade i som ingenting. Bhurr! Sen på kvällen var jag bränd som en kräfta. Nästan klar att äta direkt så röd var jag. Men nu börjar det bli brunt (:

Idag blåser det som fan & jag skall cykla till jobbet. skit också! Har ju ingen bil & ingen som kan köra mig så det är bara att hoppa på cykeln & börja cykla. Om det inte hade blååååååst så jäkla mycket hade det vart riktigt skönt med en cykeltur. Så skall nog börja cykla hemåt igen , börjar nämligen halv 1 .. måste käka lite innan.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0