Vart tog solen vägen?


Hej. Vart tog den vägen? I morse var det sol och jätte varmt ute, Jag och Hun' gick till affären och tog oss även en omväg hem för det var så skönt väder ute. Men nu små regnar det! aldrig får man ett hopp på att nu kommer värmen. Jaja, Jag hoppas på en varm Midsommar detta året. Men hoppas kan man ju. Regn hör tydligen hemma på midsommar.

I morse ringde dem även från jobbet , det andra jobbet. & undrade om jag kunde hoppa in och jobba 16-22. Jag sa Ja. Men direkt när jag lagt på så ångrade jag mig. Skall ju jobba i morgon med, tidigt. Hatar att jobba kväll & sen gå upp klockan 6 nästa morgon. Jag avlider av det. Jag är ingen morgon människa. Menmen. Bara att bita ihop. Pengar iaf!
Nu ska jag käka Lasagne.

Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0