Trött


Idag är jag skapligt trött. Va svintrött i morse , men de va bara att gå upp. Tog mig en dusch för att piggna till lite. Drack icecoffe & käkade äpplekräm till frulle. Nyttig frukost idag känner ja ;) Men man kan ju inte leva på Havre och knäckebröd varje morgon. Skall snart fixa mitt sletna ja. Och sen kommer min svärfar, alltid lika fult att säga. Han kommer iaf och hämtar mig, Väldigt snällt. Sen blir det göra Balfrisyr + smink på Cassandra. Kommer ta evigheter. Jag får aldrig till något bra krull på håret, men idag skall de fan me bli krulligt. 

Ikväll blir det faktis myskväll med Hun' 
Äta gott , hyra film och mys ner sig i soffan. Kan behövas ibland.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0