Tonight ,


Håller på att packa för fult. Allt blev genast lite stressigt. Åker ikväll ist för i morgon bitti. Så de va bara att hoppa in Duschen, handla, måla naglarna, och det största problemet utav allt. Packa! Vafan skall man packa ner. Jag har seriöst inget snyggt att ha på mig. Är det ingen snygg topp så äre inga snygga byxor som passar till toppen, så allt måste planeras i minsta detalj vad man skall slänga på sig. Men nu har jag minsann packat ner allt möjligt. Så nåt borde väl bli bra. Varför inte gå omkring i morronrock dagarna långa? Guuuuud vad skönt. Slippa allt som har med kläder att göra. Jaja, en dag kanske jag blir rik och kan handla järnet.

Nu skall jag sminka mig. sen slänga i mig lite käk.
Sen skall jag ha en toppen midsommar med mina tjejor. Smögen Idag & imon. Lysekil,Lördag.


Ha en bra Midsommar / Frids.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0