svettigt!


Hej. Kom precis hem i från träningen. Blev två pass idag. Först body toning som är riktigt svettigt och sen en halvtimmes spinning på det. Jobbigt , men riktigt gött nu efteråt ! sen åkte jag hemåt för att lämna bilen hos Pappa och fick mig en cykeltur igen. Har precis käkar upp en halv vatten melon. Mums!



Är överlycklig nu! Skattepengarna har kommit in och man är nu några tusen rikare. Det mesta går tyvärr åt räkningar, betala turkiet resa och midsommar. Jag säger bara, lyckos er som bor hemma än. Flytta aldrig. Om jag bott hemma nu kunde jag levt loppan med alla pengar och nästan haft en ny garderob. Så är livet , tragiskt ibland.

Jaja. I morgon blir det kolla när andreas Bror slutar nian. Maskerad och cykling genom vara. Kulkul!
sen Torsdag, kolla student. Fredag, Bal. Fullt upp! Men kul för alla som tar den. Bästa dagen i mitt liv iallafall.

Nu blir det dusch, sen mysa ner sig i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0