summerbreeze.


Morning. Ställde klockan på 10 , då jag snoozade en stund till, men den va jag tvungen att gå upp. Kan inte ligga och sova bort hela dagen och sova till 10 är ganska länge ändå. Varmt ute idag med, underbart. De va inte fult så underbart med denna värmen igår när jag jobbade. 30 grader va det inne och 28 ute & helt vindstilla så någon luft kom det knappt in .. Men de va bara att jobba på ändå och svettas, sen så jobbade jag över en timme med skulle sluta 21:45 men kom iväg 23:00. Fel på shemat så dom hade glömt att sätta in någon för natten, va ett jäkla jobb att hitta någon.. Men tillslut kom jag hem.

Snart blir det ut och sola, sola rygg idag. Har knappt någon färg på den. så idag blir det pressa hårt innan jag skall iväg och köpa present och sen åka hem till Mamma och gratta henne som fyller år idag, Grattis mami <3 

Näe, nu får jag göra nåt vettigt.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0