Sovmorgon, göttans.


Igår brände jag mig som fan. Men så blir det när man inte har någon färg alls på kroppen, man liksom bländas av att sitta ute i solen. solade min mage i ca en halvtimme sen va den röd. Så illa är det. Men kul att det tar på en iaf :) De va gött med en ledig dag när de är sånt kanon väder ute. Idag blir det ingen solning, snyft. Börjar jobba halv 11, lite sovmorgon idag, gött. Inte för att vi ska göra så mkt ansträngande idag på jobbet ändå. Gå på marknaden och handla lite! älskar mitt jobb.

Ledig i morgon , vilket betyder pressa i solen, man får ta vara på dom dagarna man är lediga.
För sen blir det jobba hela helgen. Så får se om jag hinner med någon Jordgubbens.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0