Rusar iväg.


Vart tar veckorna vägen? Nästa vecka är det redan midsommar & som jag har länktar. Jag vet tyvärr inte vad jag skall göra än. Men förmodligen så blir det kusten, Midsommar utan kusten är ingen riktigt midsommar. Så äre! & snart sitter jag på ett plan till Turkiet de är inte fören i september men eftersom allt går så fort så kommer jag minnas detta inlägget som igår när dagen väl är inne. Sjukt fort går allt !

Hoppas på att skattepengarna kommer denna veckan. Vill ha nytt , Vill ha en klänning.
Denna skall inhandlas när pengarna rullar in. Billig & sött från Gina.


Kommentarer
Postat av: Sannaa

tack:D

2009-06-09 @ 09:01:44
URL: http://SannaaOinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0