Nu funkar det!


Helloj. Nu har vi fått igång internet igen , bättre sent än aldrig. Så nu har jag fått tillbaka mitt meningslösa liv d;

Idag har det vart power meet här , inte så jätte skoj. Passar inte riktigt in bland alla raggare direkt , haha. Men kollade iaf på burnouten & det rök & jag luktar bildäck så det skriker om det .. Så en dusch innan björn i kväll vore ju inte fel.
Så snart är det dags att göra i ordning sig för att åka hem till sara och sen vidare till Alex på förfest innan Björn Rosenström på almesåsen idag. Kommer bli ett hejdundrans drag känner jag på mig med massa folk. De gillar vi!

Näe , hinner inte sitta här just nu. för snart kommer Natalie sen bär det av till Vara.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0