Hemma igen.


Då va man hemma igen efter en dag i Trollis. Fick faktis köpt mig det jag var ute efter. En simpel Jacka, långt Linne, väska och en scarf :) Så är mycket nöjd med mina köp. Men man kan ju bli nöjdare, för mer vill jag ha. Men pengarna finns inte där för det. snyft! Kanske lägger in bilder någon dag på det, när jag nu orkar ta dem. Sen blev det fika på Graffiti. Köpte mig en kycklingbaguett med massa ananas , väldigt god. sen bar det av hemåt i det underbara vädret vi har idag. Men det regnar faktis inte här, skönt det.

Sen fick jag reda på en tråkig nyhet. att humöret kan förändras så fort och jag känner mig bara allmänt ledsen och det känns som jag inte räcker till. "De man inte vet, har man inte ont av" De är ett väldigt bra ordspråk som stämmer in till max. Hoppas det bara hänt en gång, men tanken att veta om det gör ont!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0