Godmorgon.


Har precis käkat en redig frukost. Frukost är det goaste som finns så det kan man käka mycket utav :) Idag blev det Havregrynsgröt med banan/äpplemos , knäckemacka och brämhultsjuice. Så nu står jag mig många timmar.
Idag kommer Cassandra hit vi skall testa en ny balfisyr som hon kom på. Kolla så den blir bra osv. Jäkligt kul att göra frisyrer om dom nu blir bra. Men med massa spary och tupering går allt (; annars blir det en lugn måndag.

åååååååh, Jag blir så arg. Brosan fixade våran dator så vi fick det senaste windows & massa bra program. Mega bra! men spotify är borta, jag som gjorde en hejdundrans bra spel lista innan vi flyttade. Någon som kan skicka det till mig igen?


/ Ha det bra , Frida

Kommentarer
Postat av: lisa

tack så mycket! :) ja herregud, det var jätte roligt. hela denna veckan som vart har vart helt galen. a jag saknard et redan så det förtsår jag :)

2009-06-08 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0